15 Ekim 2013 Salı

Altıncı Hikayem


20. Bölüm

Üç sene önce bir gün Ufuk Bey Gizem'in babası 
Tarafından götürüldüğünü söylemişti çağrı gelmişti 
Bunları düşünürken Murat beyden hemen Gizem'in 
Odasına gitti beklediği şey ile karşılaştı iki büklüm 
Olmuş bir küçük kız kan ter içinde kısık sesle 
Yunus bana nasıl baktığını biliyorum ben küçük 
Değilim gel bana yardım et burada ölüyorum ben 
Dedi Gizem geldim biraz acıyacak ama tamam hadi 
Bağırıyorum o zaman dedi gözleriyle Gizem ve bağırdı 
Kerem ve Barış duymuştu odanın arkasından Gizem'i 
Dinliyorlardı Barış aceleyle gel benimle dedi Kerem'e 
Ve Ufuk beyin odasını bastılar dinleyin beni arkadaşım 
Orada canının acısıyla bağırırken siz neyi tartışıyorsunuz 
Telefon çaldı tamam bir haftalığına izinli o kol düzelene 
Kadar ambulansa gerek yok benim arabayla götür eve 
İğneleri de yanına al tamam mı Murattan onaylı onlar 
Sende bu süre içinde onunla ilgileneceksin tamam bir 
Tanesini vur rahat taşı çocuklarda seninle gelsin tamam 
İşi varsa burada iki tane delikanlı var kapının önünde 
Sizi beklerler hadi kapat tamam akşam işi halledince 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder