14 Ekim 2013 Pazartesi

Altıncı Hikayem


18. Bölüm

Orada olduğun belli bir şey söylemek istiyorum 
Çantamı bulduğunuz yer önemli değil içindekini 
Getirdiğin için teşekkür ederim bana öyle bakma 
Sayer öğrendiğini biliyorum Barış babamın 
Yanına dönmek istemiyorum bir süre dayımda 
Kalacağım haberin olsun aynı okula gideceğiz 
Yani Ufuk bey odaya girdi çocuk hemen İçerideki 
Sesi kapattı Gizem ağlıyordu hemde gülüyordu iki 
Doktor daha girdi içeri ve en sonunda biri perdeyi 
Kapatmayı akıl etmişti kapıyı da kapatmışlardı ben 
Ogün Amcanın yanına gidiyorum sizde beni 
Kulübede bekleyin tamam mı dedi Barış ve 
Uzaklaştı oradan Ogün bey duyduklarıyla ne 
Diyeceğini şaşırdı Serdar babasının ne diyeceğini 
Umursamadan o benim kardeşim onu Ufuk'a yem 
Etmem Barış iyice sinirlenmişti on dört senedir 
Neredeydin acaba Serdar Ogün amca bu senin 
İçinde geçerli annemi ve babamı rahat bırak 
Diyen kimdi acaba bende oradaydım dinledim 
Sizi bırakıyor şimdi tepe tepe kullan tamam mı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder