12 Ekim 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem


134. Bölüm

Bey Yavuzdan önce davrandı rakibimiz ne oldu
Nereden tanıyorsun onu diye sordu Kader tekrar
Yavuz'a döndü anlaşıldı tanıyorsun ben senden
Poyraz beyin hisselerimi alması için işlemleri başlatman
İçin onay istiyorum diyerek sustu Yavuz onaylardı ama
Zafer bey şaşkındı Hazar nereden çıkmıştı şimdi kızı ile
Ne işi olurdu o adamın tamam bu işi de hallettiğimize
Göre beni rahat bırakırsınız değil mi Yavuz bey dedi
Evet dedi Yavuz sadece ve gitti sizde çıkın olmaz mı
Zafer bey dedi Kader tamam sinirlisin şu an biliyorum
Onun için çıkıyorum dedi Zafer bey bu sırada Gizem
Tekrar Cesur'u aramıştı çabuk bana karışımın içinde 
Neler vardı yazacaksın tamam mı unuttum dört yılda dedi 
Ve Cesur da hemen salondan odasına geçerek on beş 
Dakika içinde liste hazırlayarak Gizem'e göndermişti bu 
Arada Sevda ve Ateş meraklı gözlerle kendisini izliyorlardı 
Bu arada Gizem tekrar aramıştı ve hemen hafta sonunda 
Evde olacağından onun için odasının hazırlanması gerektiğini 
Söyledi ve telefonunu kapattı bunun üzerine Sevda kendine 
Geldi ve tam yarım saat Cesur'a neler olabileceğine dair 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder