19 Ekim 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem


134. Bölüm

Nutuk çekmişti bunun üzerine Cesur hemen Gizem'i 
bu arada Gizem içinde ne varsa çıkarttı telefonu son 
hızla çalıyordu Gizem'in lanet şimdi mi hatırlanır dedi 
Gizem içinden 20. kerede meşgule aldı kendini telefon 
otomatik kendini kapattı oh dedi içinden Gizem rahatladım 
şimdi Cesur da tamam o sonra bizi arar dedi sadece ve 
hemen bir bardak su aldı içti ve Sevdaya da verdi sudan 
Ateş tam konuşacağı sırada Gizem aradı bu sefer ve 
tamam biliyorum şimdi rahatladım dayım beni rahat 
bırakmaz artık yavrularını yeni bulduklarını biliyorum ama 
kavuşmak için biraz daha beklemeliler dedi yüksek sesle 
Ateş'in homurdanmalarını duyuyordu Sevda'nın ağlamalarını 
sustur şu anne bozuntusunu lütfen dedi ve kapattı telefonu
Gizem Cesur arada kalmıştı ne yapacağını şaşırmıştı susun 
dedi ve odasına gitti tam on beş dakika yatağında uzanarak 
Tavanı seyretti tam bu işe bir el atmalı dediği sırada telefonu 
Çaldı arayan dört buçuk sene önce tanıştığı Murat beydi 
Gizem'in doktoruydu bu adam açtı telefonu hemen ve 
Kapatması bir olmuştu hemen evden çıktı Gizem'in bulunduğu 
Hastaneye vardı Murat beyde oraya gelmişti ve Ufuk içeri girdi 


Kara İnci










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder