17 Ekim 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


149. Bölüm

İstemezse sen devreye gireceksin tamam mı şimdi 
Beni iyi dinle dedi ve Gizem'in ağacın altında anlattığı 
Küçük kızı Kerem'e de anlattı bunu çiz ve ben sana 
Gönder dediğimde gönder tamam mı dedi ve telefonu 
Kapattı ardından hemen içeri girdi Gizem'in çıktığını 
Ve uyandığını biliyordu Murat beyin yanına gitti 
Durumunu öğrenmek için neyse ki korktukları gibi 
Bir şey yoktu durumu düzelene kadar yani üç ay 
Yataktan kalkmasa iyi olur dedi Murat bey bu duruma 
Karşın altı ayda ayaklarını istediği gibi oynatamayacak 
Ama biz ona yardım edeceğiz bir sene sonunda eski 
Haline dönecek dedi Murat bey Yunus içeri girdi 
Kendine gelmesine az kaldı Cesur yanına gitsen iyi olur 
Dedi tamam geliyorum dedi Cesur da ve hemen odadan 
Çıktı yapma ne olur diyordu Gizem sayıklıyordu Cesur o 
Anda içeri girdi ben yanındayım kurtuldun artık onlardan 
Uyan küçüğüm kardeşim dedi Cesur Gizemde yavaşça 
Gözlerini açtı sakinim bana sakince ne olacağını anlat 
Dedi hemen Cesur da Murat'ın ona söylediği her şeyi 
Anlattı ben size demiştim bakışını attı Gizem sonrasında 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder