23 Ekim 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


165. Bölüm

Bir dakika bu telefona bakmalıyım hatta sizde
Duyun bence Kader ne var kızım kayıtı izleme
Şansım vardı hemen odaya git bilgisayarını aç
Bak bakalım attığım mailin linkinde kim var
Yaşasın hemen gidiyorum dedi Sevda ve
Hemen odasına geçti kapıyı kilitlemeyi
Unutmadı on dakika sonra çığlık attı tamam
Sakin ol kapıdalar dır bak ben iyiyim dedi
Gizem ama inanmam kızım bana anlat şimdi
Dedi Sevda tamam şimdi sesi kapat eskiye
Dönüş yapacağız Gizem tamam mı dediğinde
Anlaştık annem dedi kısık bir sesle Sevda ve
Gizem anlatmaya başladı uyuduğumda tekrar
Öbür dünyaya gittim bu üçüncü gidişimdi ve
Son olması gerekliymiş şimdi onunla ilgili tedavi
Görüyorum zaten diğer tedavim devam ediyor
Bak sakın üzülme ağlama ya da ilk gün ağla
Çığlık at ikinci gün bana bununla ilgili soru
Sorma tamam mı dedi Gizem hadi kapatıyorum
Dedi ardından ve kapattı bilgisayarı hayır Gizem

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder