19 Ekim 2013 Cumartesi

Altıncı Hikayem


31. Bölüm

Şey yok dediği an kapı açıldı az önce çalmaya başladı 
Susmuyor bir bakarsan iyi olur dedi Yunus öncelikle 
Yunus benim birazdan buradan çıkmam gerek 
Biliyorum yarın öğlen demiştik ama bir işim var merak 
Etme Keremde benimle gelecek sonra seni arar nasıl 
Olduğumla dair dedi Gizem alo ben iyiyim gelince 
Anlatırım oradan çık beni eski yerimizde bekle tamam 
Mı ayı kolu tamam hallederim ben onu tamam sakin ol 
Geliyorum yarım saate oradayım dedi Gizem bunu bir 
Daha arama hatırla tamam kapattım sende gelmiyorsun 
Kerem Sayer bunu dayıma söylemeyeceksin tamam mı 
Çantam nerede benim sen bakmışsın dır diğer telefonum 
Orada mıydı yoksa Gece ben almış mı almamış burada 
Neler çeviriyorsun sen dedi Yunus çıkart şunları hadi 
Gizem tamam sinirlenme yine bayılacaksın bayılmam 
Dedi Gizem ve beş dakika sonra tamam şimdi gidebilirsin 
Dayın burada değil merak etme seni görmez hadi toz ol 
Dedi Yunus sende çık evine git dedi Kerem'e Yunus on 
Beş dakika sonra Gizem derin bir nefes aldı bir taksi 
Çağırdı bindi ve eski yerlerine gitti Cesur buraya gelecekti 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder