16 Ekim 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


146. Bölüm

Ona dedi ve hemen elinden aldı özel eşya diye bir 
Sözcük duymadınız herhalde dedi ve hemen gitti 
Aldı Tunç'un elinden çantayı ha bu arada onun 
Ağabeyim siz kim oluyorsunuz diye sordu Cesur 
Ben arkadaşıyım dedi Tunç Cesur önce şaşırsa da 
Tanıştığıma memnun oldum dedi az önce size
Kızdığım için kusura bakmayın kayda değer bir şey
Buldunuz mu telefonunda hayır dedi Tunç kardeşimi
Nereden tanıdığınızı söylemelisiniz bana dedi Cesur
Tamam anlatacağım ama önce oturun oturdu Cesur
Tamam siz nereden ve nasıl başlayacağınızı düşünün
Bende dedi gizli bölmeyi açtı bir gün gelecek yazdı
Telefonun pin koduna da hemen açıldı telefon direkt
İnternete girdi ve o da ne hayali olan şeyi sonunda
Yaptığını gördü Gizem için mutlu oldu ama bir dakika
Tunç Bilir sen misin kardeşime aşık mısın sen bakayım
Diye sordu Cesur hayır ama benimsedim kardeşini
Gizem bana kardeşi olduğundan bahsetmedi hiç ama
Doğru ağabeyi yok öz olarak üvey var ama onunla da
Konuşmuyor manevi ailesiyiz biz onun dediği an Ateş

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder