17 Ekim 2013 Perşembe

Altıncı Hikayem


27. Bölüm

Beni anneme götür hüzün dedi tamam sahip hemen diye 
Yanıtladı onu hüzün benim saçım neden sarı dedi Gizem 
Yarın sarı yapacaksın da ondan dedi hüzün bir günde jet 
Hızına dönmüşsün nasıl oldu o iş yarım saat diyecektin 
Herhalde annen bize bakıyor bak el salla dur hüzün dedi 
Gizem ve kendini yere bıraktı bu sırada Yunus arabayı 
Kullanmakla meşguldü ne oldu neden sustun işe 
Yaramadıysa öp onu hayır yaradı bence ama şimdide 
Gözünü tamamen kapattı şimdi öp hadi vakit kaybetme 
Öyle bir öptü ki kerem Gizem'in uyanmaması mucize 
Olurdu ne yapıyorsun sen dedi Gizem sonra tekrar 
Gözlerini kapattı canı acıyordu çünkü iyiyim Yunus 
Biliyorum bir tanem sorun yok geldik zaten dedi ama 
Kerem hemen dur Yunus dedi Gizemde ne oldu neden 
Durduk dese de Yunus arkasına döndüğünde anladı ne 
Olduğunu ama sonrasında gözleri istemsizce kapandı 
Küçük bir kızın sesi geliyordu uzaktan şirin bir sesi vardı 
Yoksa bu küçük benim kızım mı dediği sırada hızlandı 
Hüzünle konuşuyordu anneciğim canım benim diye koştu 
Küçük kız sarıldı annesine saçların ne güzel kokuyor 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder