27 Ekim 2013 Pazar

Altıncı Hikayem


56. Bölüm

An ben son dört senesini biliyorum daha öncesi bilinmez bir 
Boşluk benim için dediği an Ateş'i de gece öğrendim zaten 
Dediği an Kerem senden bir fayda gelmez diyerek hızla 
Arabasına geçti ve evinin yolunu tuttu görevliden Ufuk beyin 
Evinin anahtarını istedi ve görevlide hiç ikiletmeden verdi 
Anahtarı Keremde evin altını üstüne getirerek Sevda'nın 
Numarasını buldu ve evden çıktı hemen Sevdayı arayacağı 
Sırada Gizem aradı yani Gizem'in telefonundan biri arıyordu 
Hemen açtı alo dediği an telefonu açtığına pişman oldu ve tam 
Kapatacağı sırada Cesur dur sakın kapatma beni dinle Gizem 
İyi değil dedi uyandığında kendisine kötü bir şey yapmasından 
Korkuyorum ben yanındayım ama ne olur olmaz dediği an 
Kerem gelmemi mi istiyorsun dedi ve sustu hayır sakın seni 
Görünce daha kötü olur şimdi beni iyi dinle dedi ve yapacakları 
Anlattı ve telefonu kapattı Cesur daha sonra Kerem hemen 
Evlerine gidip odasına kapandı ve Cesur'un kendisinden 
İstediği şeyi yaptı ardından Cesurdan gelecek telefonu 
Beklemeye başladı bu sırada bir saat geçmişti zaten ve 
Gizem uyanmıştı ve yaklaşık yarım saattir odasında aile 
Dediği kişilerle konuşuyordu ama bir anda aklına Barış'ı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder