31 Ekim 2013 Perşembe

Altıncı Hikayem


68. Bölüm

Gelir galiba neyse sen kapat bak kimse yok telaş
Yapma tamam mı iyiyim ben kötü olursam ararlar
Sizi dedi ve kapattı Gizem daha Ogün beyin ne
Yaptığını bilmiyorum bu mesele ile o uğraşsın
Zaten uğraşıyor dedi içinden bir ses hemşire
Tuşuna bastı Fidan hemşire içeri girdi Mert'e söyle
Ogün beyle konuşmak istiyorum ben ya da benim
Yerime o konuşsun ne diyeceğini daha iyi bilir
Çünkü dedi Gizem tamam kızım ben hallederim
Dedi ve çıktı düşünmüyorum bile kızım anne bir
Daha oraya gelmeyecek sen gelene kadar yani
Bak annen biliyor doktorlar bile bilmiyor ya da
Şimdilik üzerinde durmuyorlar korkma duvarla
Konuşmuyor annen bilgisayara söylüyor bunları
Güllük gibi senin günlüğün burada bir sürü parça
Var eğer bu olmayacak ama olursa sen okursun
Kızma bana seni istiyorum babana kızmıyorum
Onu özlüyorum ama beni böyle görmesine de
İstemiyorum bu arada onu seviyorum tabi ki
Senden sonra ama unutma baban sayende

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder