24 Ekim 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


167. Bölüm

Hastaneden arkadaşıymış o kadar özür dilerim
Sizi de meraklandırmak istemezdim ama oldu
Bir kere dedi Sevda hemen odasına gitti ve
Kapıyı kilitledi o lanet olası linke bastı belki
Açmıştır diye açmıştı ve merhaba sayın anne
Duydum ki araştırmalara başlamışsın o kişi
Arkadaşım değil dostumda değil ama
Düşmanım hiç değildi siz ne zaman bu kadar
Meraklı oldunuz sizin yüzünüzden hastanede
Alarm verildi benim odam içinde Tunç bey
Bakıyor anlaşılmadı ki onun için üzerime
Gelemediler yaşasın yakında burası karışacak
Tekrar ve tekrar onun için senin ve Kader'in
Yanımda olmanız gerekiyor sakin olun tamam
Mı o yanıma gelecekti ama siz izin vermediniz
Ziyaret edecek mi bir daha bilmiyorum ama
O benim koruyucu meleğim onun için tekrar
Gelir galiba neyse sen kapat bak kimse yok
Telaş yapma tamam mı iyiyim ben kötü olursam
Ararlar sizi dedi ve kapattı Gizem bu ne demek

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder