24 Ekim 2013 Perşembe

Altıncı Hikayem


47. Bölüm

3 yıl yaşarsın onu biliyorum dayında biliyor bunu unutma 
Şansımın % kaç olduğunu da hesapladı mı bari ne yani 
Bile bile lades iyi peki gidelim ne olacaksa olsun artık dedi 
Gizem uyuyabilir miyim biraz yanımda kalabilir misiniz derin 
Bir uyku olmayacak ama beş dakikada uyurum çok uykum 
Var çünkü dedi Gizem sizde Cesur'a söyleyin yarın gidiyoruz 
Dedi Gizem ve artık gözlerimi kapatmak istiyorum dedi ve 
Gözlerini kapattı Gizem duvarın kenarındaydı amca gelecek 
Diyordu içinden bana güzel şeyler söylüyor bu beni 
Heyecanlandırıyor diyordu yarında Cesur'u buraya 
Getireceğim yaşasın o da öğrensin her şeyi benim için mutlu 
Olsun dedi ama amcası o gece gelmemişti sonrasında çığlık 
Atarak uyandı Gizem hızlı bir şekilde yataktan kalktı odanın 
İçindeki banyoya girdi ve orada kendisine baktı ve her şey 
Senin yüzünden dedi ve aynaya yumruk attı elinde ayna 
Parçaları vardı bol kesikle birlikte hiç sesini çıkartmıyordu 
Sakince çıkarttı parçaları sonra dolaptan bulduğu acil durum 
Eşyalarından kendine uygun olan her şeyi aldı ve işini 
Hallettikten sonra odaya geçti ve yatağa uzandı uykusu vardı 
Gözlerini kapattı hemen uykuya daldı kaç saat uyuduğunu 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder