28 Ekim 2013 Pazartesi

Altıncı Hikayem


58. Bölüm

Tamam mı dedi Mert Gizem ise tamam ama Ömer beni 
Savunacak Tamam mı dedi Gizem Cesur anlamadı ama 
Sorgulamadı da ah dedi Gizem sadece seni ilk Gördüğümde 
Ne hissetmiştim biliyor musun dedi Gizem Cesur'a bakarak 
Bana beni ömür boyu ah Dedi bir kez daha sen sakın ona 
Cevap verme ben Şimdi çıkacağım beş dakika sonra tekrar 
Geleceğim Dedi ve odadan çıktı Mert ne oldu şimdi dedi 
Cesur Belli olmuyor mu ateşim çıktı Cesur dedi Gizem ve 
Sadece beni tut diyebildi Gizem daha sonra Titremeye 
Başladı Cesur şaşırsa da Gizem'i eski Pozisyonunda tutmak 
İçin çaba harcadı o sırada Mert bey tekrar içeri girmişti 
Geldim küçük geldim Dediği an ne güzel dedi Gizemde yarım 
Saat içinde Gizem sakinleşmişti ateşini düşürmüşlerdi 
Sonunda Devam et lütfen dedi Gizem Mert beye iki yeter 
Sana Bu günlük iki iki gideceğiz tamam mı dedi ve odadan 
Gizem ters bakışlarıyla gözlerini yumdu Cesur için
Gitme vaktiydi ve Cesur da çıktı dışarı bana bir şey
Sormayın diyerek hastaneden de çıktı Ateş kardeşinin 
Yürüyüşünün bu kadar kötü olmasından Gizem'e kötü
Bir şey olduğunu zannederek telefonunu eline alarak

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder