31 Ekim 2013 Perşembe

Altıncı Hikayem


67. Bölüm

Dediğinde birden kapı açıldı kim vardı yanında dedi
Yunus kimse sen neden bahsediyorsun o zaman ne
Zaman kapandı bu bilgisayar kim vardı yanında
Söylemezsen ben öğrenirim Tunç kapıda nöbet
Tutacak haberin olsun dediğinde tamam ne yapalım
Bilgisayarı açar mısın dedi gülerek açacağım el
Mahkum dedi ve açtı ben bu işi araştıracağım ama
Gül sen gül dedi Yunus ve gitti tam on dakika
Sonra merhaba sayın anne dedi içinden ise meraklı
Duydum ki araştırmalara başlamışsın o kişi
Arkadaşım değil dostumda değil ama düşmanım hiç
Değildi siz ne zaman bu kadar meraklı oldunuz sizin
Yüzünüzden hastanede alarm verildi benim odam
İçinde Tunç bey bakıyor anlaşılmadı ki onun için
Üzerime gelemediler yaşasın yakında burası
Karışacak tekrar ve tekrar onun için senin ve
Kader'in yanımda olmanız gerekiyor sakin olun
Tamam mı o yanıma gelecekti ama siz izin
Vermediniz ziyaret edecek mi bir daha bilmiyorum
Ama o benim koruyucu meleğim onun için tekrar

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder