1 Ağustos 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 285. Bölüm


Daha büyüksün olmaz dedi ve hayatlarına devam ettiler
Bir daha bu konuda konuşmadılar ta ki aylar sonra bir
Telefon gelene kadar Yıldız'ı Yetkin aramıştı nerelerdesin
Diye taşındım her şeyden uzaktayım dedi hatırladım şimdi
Dinle bak ben sana kötü davranmış olabilirim ama seni
Sevdiğimi de biliyorsun sen de beni seviyorsan eğer benimle
Evlenir misin dedi Yıldızda şaka değil gerçek değil mi bu
Dalga geçme bak zorbasın sen oğlum bir kere dedi ve
Zorbalık yapan tarafım devre dışı kızım şu an benimle
Evleniyorsun ulan demiyorum bak şimdi tekrar soruyorum
Evlenir misin benimle beni adam eder misin Yıldız'ım dedi
Evet büyük bir zevkle adam ederim seni dedi Yıldız bekle
Beni yarın yanındayım dedi Yetkin tamam adam edeceğim
Kişi dedi ve telefonu kapattı Yıldız ne yapmıştı o öyle ne
Demişti kararı doğruydu ama herkes Yetkin'i tanıyordu
Evet diyecekleri kesindi bu arada Efe işe başlamıştı liseye
Başlamak için gün sayıyordu işleri yoluna girmişti Dolunay
İle araları düzelmişti birde sevgilisi olsa çok güzel olurdu
Derken annesi aradı oğlum sen bana kızacaksın ama sana
Bir kız buldum görüş istersen dedi tamam anne görüşürüm

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder