24 Ağustos 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem


47. Bölüm 


Ne olduğunu dokuz ay meselesidir diyerek geçirdi içinden ve tamam dedi hadi gel

Dayı sana yeğeninin maceralarını anlatayım diyerek Ozan'ı da alarak odadan çıktı
Ne oldu ne var kötü bir şey hemen söyle yoksa dayanamam buna kelebek dedi ve
Bir şey var ama iyi olduğu söylenemez bir buçuk yıl beklemelisin beni dedi hemen
Ne neden Olgun gülüyordu kahkaha atıyordu çünkü dokuz ay bu şehirde hapis
Hayatı yaşayacak dedi Levent bey öyle istedi de demeyi unutmadan ekledi
Bekleyemem bir hafta içinde bu iş çözülecek sen benim karım olacaksın diyerek
Aklındaki olayı anlattı nasıl olur hayır asla demek istiyordu bir yandan birbirimizi
Tanıyalım demek istiyordu ama babasının dediğini hatırladı o çocuklara biran önce
Kavuşmalıyım diyerek evet dedi Olgun da bembeyaz oldu suratınız Kader hanım
On iki senedir var bu özellik bende ne oldu kötü bir şey mi testlerinize tekrar
Bakmamız gerekebilir yanılmıyorsam dokuz ay bu odadan çıkamayabilirsiniz ne
Neden hayır olamaz dedi ve ağlamaya başladı Kader bu sizi rahatlatır Sedef
Gelmeden sakinleşin ama Doğa şaşkındı ne oldu şimdi demesine gerek kalmadan
Kader anlattı bu durum bir hastalığın işareti o araştırılacak ama galiba kanser diye
Söyledi kısık sesle Doğa duymuştu kanser mi ama neden bilmiyorum korkmuyorum
En fazla ailemin yanına giderim olur biter Doğa Kader'in yanına oturdu bak ben seni
Bırakmadıkça sende beni bırakmayacaksın tamam mı anladın mı beni diyordu ama
Kader onu duymuyordu hatta yüzü bembeyazdı halen kendine gel bir şey yok
Olmayacakta ben yanındayım diyerek bir tokat attı Kader şoktan çıktı ama

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder