24 Ağustos 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem



  • 46. Bölüm 


Ozan içer girdikten sonra Cesur siz Ozan olmalısınız 
Gelin şöyle oturun dedi çünkü Kader uyuyordu ve 
Sen kimsin Kader iyi mi diye sordu Ozan Cesur tam 
Cevap verecekken Kader uyandı gelmişsin iyi ki 
Geldin o kadar zaman senden haber alamayınca 
Koştum geldim tabi ki şimdi bana bu çocuğun kim 
Olduğunu anlatacak mısın diye sordu Ozan kesinlikle 
Ama öncelikle dediği an Olgun içeri girdi ve sana 
Kötü haberlerim var Doğa beyin beğenmeyeceği 
Haberler yoksa bir ay uzadı mı kalpten gider o 
Zaman evet maalesef sekiz ay kadar uzadı ama 
Bu sefer şehirden dahi çıkmak yok araba yolculuğu 
Bile yasak sana Doğa bunu duyunca köpürecek 
Dediği an sözcüklerine geri döndü bu benim oradan 
Arkadaşım bu da kaderim benim dedi Ozan Cesur 
Anlamadı dayı yapma ya kalpten gidecek çocuk
Dediği an Cesur memnun oldum tanıştığımıza dedi 
Ve o an içeri Doğa girdi siz çıkın bizi yalnız bırakın 
Olgun bey sizde lütfen dediği an ne oluyor ya dedi 
Yok sadece dokuz ay daha beklemelisin beni dediği an 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder