29 Ağustos 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


61. Bölüm

Dakika sana söylemedim değil mi evet
Arada kaynama noktasında kaldın
Güldü Kader ne oldu da kaynadım ben
Kader söylesene çatlatma insanı yeter
Bağırtma beni dediği an Olgun içeri girdi
Sende bağırma çıkıyoruz Kader hanım
Ve tamam o işi hallettim seni bekliyor
Tamam o zaman hadi dedi ve on beş
İçinde eski odasındaydı sarhoş olman
İyi ama kendini zorlama diye bir not
Vardı Sedef yollamıştır bunu dedi ve
İlaç etkisini gösterdi Kader gülmeye
Başladı ona ne oluyor neden gülüyor
Diye sordu herkes sakinleştirici aldı
Kalbini yormamak için kafayı buldu yani
Kendi istedi bunu Sedef ve bende bunun
İyi olacağını düşünüp öyle yaptık bu arada
Konuşabilirsiniz onunla buradan tabi ki
Dedi Olgun ve ilk önce Ozan benim bir iki
Sorum var ona dedi ve konuşmaya ilk o

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder