23 Ağustos 2013 Cuma

Beşinci Hikayem



  • 45. Bölüm



Sonunda gelebildin yani bekleye bekleye sırtım ağrıdı ama hadi ver
Şunu sürahiyi istedi parmağıyla göstererek Cesur burada bardakta
Var hanım efendi ama Cesur uzatma işte ver dediği an sürahiyi kaptı
Ve hepsini bitirdi rahatladım sonunda dedi gidebilirsin artık dedi birden
Cesur gitmiyorum diye yanıtladı Kader'i sanki soru sormuş ta cevap
Verdi Cesur tamam senin suçun değil bu olanlar anla ama biraz benim
Suçum sana o kadar yakın davranmamalı ve özellikle Ayça'nın olumsuz
Tarafını üzerime çekmemeliydim üzgünüm diyerek konuşmasını
Sonlandırdı Kader Cesur ama sen benden ayrı kalamazsın bende senden
Evet çünkü biz aynı şeyleri yaşayan ve birbirinin yaralarını saran kişileriz
Dedi Kader ben sadece istersen git dedim o kadar yani birazdan Ozan
Gelecekte seni yanımda görmesin hiç iyi olmaz sen bilirsin hem yalnız
Kalmak istiyorum biraz uyuyacağım da Cesur kalmak istiyorum sadece
Diyebildi Ozan kim diye sormadı bile kimse kim umurunda değildi Kader
Gözlerini kapattı huzurlu bir uykuya kendini bıraktı Ozan hastahaneye
Gelmişti ama bir dakika Kader'in soy adını bilmiyordu Kader isimli bir
Genç kız gelmiş buraya hangi odada olduğunu öğrenebilir miyim diye
Sordu soy adını sonunda hatırladı Kader CAN biraz hafıza sorunum
Varda diyerek görevlinin soru yağmurundan kurtuldu kapıyı çaldı ve
Gel sesini duyunca şaşırdı erkek sesiydi bu umursamadan içeri girdi

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder