19 Ağustos 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem



  • 32. Bölüm


Bozuk olduğunu söylemiştim ya aramı düzelttim hemde
Senin sayende dedi Doğa anlayabiliyorum nasıl olduğunu
Diye cevap verdi Kader Doğada bunun karşısında güldü
Ve üç hafta sonra benim sınavlarım bitiyor biliyorsun ben
Senide alıp ailemi kısa bir ziyarete gitmek istiyorum dedi
Olur bende merak ettim bak aileni şimdi diyerek sustu o
Zaman sen benim sevgilim ve nişanlımda olursun şimdi
Sus ve beni odama götür çünkü eve geldik hem anahtarı
Çıkart dedi ama sonra vazgeçti çünkü kapı açılmıştı ardına
Kadar biri vardı orada kimdi bu yakışıklı diye geçirdi içinden
Kader hişt ben varım burada  bu güne bu gün sevgiliyiz kızım
Biz unutma yani hem bu kişiyi tanıman gerekmiyor o seni
Tanıyordur zannedersem çünkü biliyorum çünkü olan şeyi o
Benim dayım Doğa lütfen sen içeri geç de odamın uygun olup
Olmadığına bak gerek yok sabah gayet düzgündü Kader bir
Şey diyemeden on beş dakika içinde ambulans görevlileri
Evden gitmişlerdi dayısı odanın kapısında durmuş yeğenini
Seyrediyordu on üç sene önce öldüğünü sandığı kız karşısında
Bitik bir halde yatıyordu gülüyordu yanındaki çocuk ile konuşup
Gülüyordu ona bir şeyler dediğini anladı çocuk yanına geliyordu

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder