18 Ağustos 2013 Pazar

Beşinci Hikayem



  • 28. Bölüm


Yanına gitsen diyorum burada işin yok yani diye
Son noktayı koydu Kader tamam kızım atar yap
Demedik sana gidiyorum ben dedi ve odadan
Dışarı attı kendini ve hemen Sevdayı bulmaya
Gitti kim var dışarıda diye sordu kimler yok ki
Dedi Doğa tüm ailem yani diyerek gülmeye
Başladı Kader başlamaz olaydı şiddetli bir ağırı
Başına saplandı hemen Levent beyi çağırdılar
Hemşireler ölmeyeceğim merak etme diyerek
Doğayı sakinleştirmeye çalıştı Levent bey
Geldiğinde Doğayı dışarı çıkarmaya çalıştı ama
Kader ne olur dışarı çıkmasın bana destek olur
Dediği an Doğa bir adım daha attı ve Kader'in
Elini tuttu işte böyle dedi Kader şimdi kötü bir
Şey yaptığımı biliyorum ama ben gerçekten iyiyim
Buradan çıkarsam daha iyi olacağım emin olabilir
Ve bana güvenebilirsiniz her hafta kontrole gelerek
Sağlığıma dikkat edeceğim hem burada fazla kalıp
Mikrop kapabilirim değil mi diye sordu Levent beye
Tamam çıkış işlemlerinizi hallederim bu gün ama siz

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder