14 Ağustos 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem



  • 21. Bölüm


Sordu Doğa cinayete yeltenme varsa hayır dedi polislerden 
Biri tamam anladım dedi Doğa sizin özel belgenizi gördük ve 
Onun için ailenize haber vermedik dedi ve odadan çıktı üstün 
Zekalı olduğumu öğrendiğimizde Zafer amca bana bir belge 
Çıkarttı bunu sayesinde pek çok işi kolaylıkla yaptım mesela 
Bara girdim üniversitede tez hazırlamak için bazı belgelere 
Ulaştım daha bir sürü şey yaptım şu an sadece ailemin yanı
Başımda olmasını istiyorum yarım saat önce ağabeyime ne 
Dedin umurumda değil ben ailemi yanımda istiyorum onun 
İçin telefonumu ver karışan olaylarda yanımda olsunlar onlar 
Geldiğinde sakın gitme tamam mı evleneceğim çocuk ah 
Pardon adam benden iki yaş büyük koskoca adam diyerek 
Güldü ve telefondan Zafer amcasını aramak için harekete 
Geçti ama Yiğit amcası ondan önce davrandı çocuklar neden 
Evde değilsiniz siz neler oluyor dedi karşı taraftan bağırarak 
Endişeli bir tonla hastahanede diyebildi Kader hemen 
Geliyorum dedi Yiğit ve telefonu kapattı Kaderde Zafer 
Amcasını aramak için harekete geçti ve beş dakika sonra 
Ona da her şeyi anlatmıştı yirmi dakika sonra burada olurlar 
Seni burada zorla tutamam ama yanımda kaldığın için sana 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder