28 Ağustos 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem



  • 58. Bölüm


Sevmişti ama Hüzün de Zafer'i onun için
Evlenmeyi düşünmemişti neyse ki bunlar
Uzun zaman önceydi diyerek iç sesini
Susturdu Zafer kızımın bahtı güzel olsun
İçki dolabına geçti ve son iki haftayı
Unutmak için içti iki gün boyunca tam
Sarhoş olmadan bıraktı sarhoş olduğu
Zaman hiç bir şey elde edilmediğini
Biliyordu çünkü telefon bekliyordu
Ve beklediği telefon geldi yarım saat
Sonra kimseye görünmeden gizli bir
Şekilde Kader'in yanına geçti ve hemen
Konuya girdi biliyorum ama devam etmek
İstiyorum hayatımın geri kalanını bununla
Ve yan etkileriyle geçirmek istemiyorum
Ne olur anla beni baba dedi Kader o an
Tamam Kader dediğin doğru ama seni
Yine bu halde görmek istemiyorum biz
Konuştuk dozunu ayarlayacak Olgun
Bey ve ekibi merak etme bundan sonra

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder