30 Ağustos 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


65. Bölüm

Duruyor ne neden kim sakin ol dedi Olgun ve
Hemen perdeyi açarsan görürsün çünkü burada
Ama o da beni görür dedi Kader doğal olarak
Görsün merak etme ben izin vermem girmesine
Tamam o zaman açıyorum dedi ve açtı Gürkan
Bu evet o ama nasıl olur gelemez ki buraya o
Gürkan sesleri de duymuştu bu sayede Kader
İçeri girmeme izin ver dedi Gürkan olmaz git
Buradan yoksa polis çağırım bak burada
Olduğumu bilmiyorlar mı sanıyorsun karakoldan
Sonra böyle bir şey yaptılar bak ne olur buradan
Bari benimle konuş ya da beni dinle bak Ayça'nın
Abisiyim tamam ama onun içinde her şeyi yapmam
Yapamam on gün önce böyle demiyordun ama
Dedi Kader Olgun sakin ol hey kendine gel bak
Ne hale geldin tamam ne dediysem doğrudur ama
Bilmediğim bir çok şey varmış ne mesela sürtük
Olduğumu ya da uyuşturucu kullanıp sattığımı hı
Hangisi nereden biliyorsun bunları sen diye sordu
Gürkan biliyorum işte şimdi git kardeşinin yanına

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder