30 Ağustos 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


64. Bölüm

Odasına gitti hanım efendi uyandı
Sonunda evet tedavimde bitmeye
Yakınlaşmış uyurken evet şanslısın
Uyumak işine yaradı yani sormama gerek
Yok ama ben yinede soracağım dört gün
Sonra evime gidebilecek miyim evet ama
İyi bakınmanız şartıyla ve tamam anladım
Hadi o zaman beni yalnız bırakın da uymaya
Devam edeyim neden uyandığımı bende
Bilmiyorum ama helen uykum var benim dedi
Tamam normal ama uyuma istersen bak sana
Neler anlatacağım ailen özellikle Doğa onlar
Senin uyuduğunu ve bir kaç gün uyanmayacağını
Öğrendiğinde tamam dediler on gün sonra nasıl
Olsa annem ile babam gelecek dedi Doğa ve gitti
Bu çocukla hemen evlenmek istiyorum dedi
Kader peki Güvenden haber var mı gelmiş mi
Gerçi yirmi gün sonra dedi dayım ama olsun bir
Şey dediler mi bununla ilgili altı gün içinde hayır
Ama biri bir kaç gündür senin kapının önünde

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder