28 Ağustos 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem



  • 60. Bölüm



Veremedim neyse Sedef bana kızmadan
Gir içeri yarım saat sonra alacağız onu
Ama demeyi de unutmadı yarım saat
İçeride durmayı düşünüyorsan unut
Bunu en fazla on dakikan var delikanlı
Tamam mı dedi ve Doğayı içeri soktu
Ben geldim kelebek neden ağlıyorsun
Şimdi iyisin bak ben yanındayım aileme
Haber verdim on güne kadar gelecekler
Seninle tanışmaya seni istemeye itiraz
İstemiyorum bu olacak sende on güne
Kadar ya normal odaya ya da eve
Çıkacaksın onlara ne oldu onlar iyi mi
İyi iyi merak etme uçmak için seni
Bekliyorlar hım tamam bende onları
Dayım nasıl o iyi mi iyi iyi sadece
Zafer amcayı öldürme derdinde o
Kadar yapamaz ki o bana baktı ya da
Yapsın umurumda değil şu an sadece
Seni ve geleceğimizi düşünüyorum bir

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder