24 Ağustos 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem



  • 48. Bölüm


Ağlamaya başladı Doğa tek çareyi hemşire ya da doktor çağırmakta buldu onun
İçin dışarı çıktı Sedef hanım geçiyordu o kattan doktor yok mu ya da hemşire dedi
O an Doğa Sedef ne oldu küçük hanıma diyerek içeri girdi Kader bu seferde
Gülüyordu Olgun beyle konuştuğundan beri bu halde az önce ağlıyordu şimdi
Gülüyor Olgun yüz rengiyle ilgili bir şey mi dedi acaba diye sordu Sedef evet ama
Neyse gelin bana yardım edin dedi tamam önce siz sakin olun yarım saat içinde
Olgun gelir zaten bırakın ağlasın rahatlasın istersen dışarı çıkın ben yanında kalırım
Durun ailesi biliyordur belki ne olduğunu haber verin hemen gelsinler ne yani biliyor
Olabilirler mi evet bir ihtimal yakınlarından kimse yok mu şu an burada dayısı var
Ama o da on üç senedir görmemiş ki olsun siz yinede çağırın belki doğuştandır
Olgun evet doğuştan genetikmiş bir şeyi yok yani ben şimdi hallederim o zaman
Dedi Sedef ayıp ama ben sana ne dedim dikkat et demedim mi diyerek girdi odaya
Bir şeyin yokmuş hadi kalk aşağıya bahçeye inelim Kader duyduklarıyla beş dakikada
Kendine geldi tamam hemen hazırlanıyorum bakın ben size demiştim sevgiliniz ne kadar
Düşkün size değerini bilin birbirinizin bey efendi plan yapmıştı ama Olgun bey buna izin
Vermedi hayallerini yıktı yardım ette kalkayım buradan Sedef hayır siz çıkın ben biz
Hallederiz hadi çık beş dakikaya yanındayım merak etme dedikten sonra Doğayı çıkarttı
Odadan ve Olgun Sedef'in yardımıyla kendisine çeki düzen verdi Kader ve odadan çıktı
Doğa'nın koluna girdi o anda dayısı ve Cesur geldi yanına ne oluyor dediler Kader sakin
Olun Sedef hanım böyle olmasının bana iyi geleceğini söyledi bu arada Zafer amcamı arar

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder