19 Ağustos 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem



  • 31. Bölüm


Para konusu önemli değil önemli olan bana sarılmanız
Çünkü buna ihtiyacım var diye itiraf etti Kader Zafer
Beyde kızının isteğini ikiletmeden yerine getirdi şimdi
Evimde kalayım ama sabahları ve akşamları sizdeyim
Kendi yemeklerimi beğenmiyorum iki öğün yumurta
Zor oluyor diyerek gülümsedi tahmin etmeliydim
Ufaklık hadi ben çıkayım da sende hazırlan yavaşça
Diyerek kapının kolunu tuttu yarın sabah bekliyoruz
Seni dedi ve çıktı odadan Doğa oğlum eve geçince
Biriyle karşılaşacaksınız Kader'e dikkat et tamam şu
An duygularının doruğunda ama o an için bir şey
Söyleyemem anlıyorum Hüzün hanım bahsetti zaten
Hem onun yanında olmam ona güç veriyor bana da
Diyerek Levent beyin ve görevlilerin Kader'i almak
İçin gelmişlerdi önce içeri hemşireler girdi Kader'in
Hazır olduğu gördüler ve kapıyı açtılar ambulans
Görevlisinin içeri girmesi için daha sonra Kader Doğa
İle birlikte ambulansa bindi Zafer beylerde kendi evlerine
 Gittiler Kader şimdi bak bana sana bir teklifim var hani
Sana bir kızı sevdiğimi sandığım için aile üyelerimle aramın

Kara İnci



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder