25 Ağustos 2013 Pazar

Beşinci Hikayem



  • 49. Bölüm


Mısınız gelmesi gerek değil mi Olgun bey evet dedi Olgun hemde hemen mümkünse bir
Saat içinde tamam ben ararım bir şey olmuş belli bu çocuğun yüzü düşmüş baksana zavallı
Hayallerini kim yıktı Olgun bey dayı söylediklerini bir duysaydın benim duygularım artık üç
Hafta düzelmez dedi Doğa Kader güldü kahkaha attı hadi bahçeye inelim artık saat kaç
Merak ettim de hava kararmaya yüz tutmuş on on bir suları ne oldu da öğlenin ikisinden
Beri buradayım yani ben sekiz saat yani bravo bana dosyalar seni bayağı yormuş anlaşıldı
Ben onları yarım saatte bitiriyorum akıllım ne haber işte bende beş saatte bitirdim hocan ile
Birlikte ama bir süre seni rahat bırakacak konferans için gidiyor evet biliyorum yalnız başına
Halleder o zaten dosyalar yanında bende bir telefon uzaklığındayım onun bu ona yeter hem
Üç kişi daha vardı onlarda gidecek yanında neyse senin planın neydi anlat bakalım dedi
Kader önce otur şuraya da öyle senin işin belli olsun da öyle bak yarın ilk uçakla evime
Ailemin yanına gidip anlatacaktım durumu ve onları kollarından tuttuğum gibi senin yanına
Getirecektim prensim benim arabası hurdaya dönmüş aşkım benim tamam bu plan iyi ama
Bakalım ne olacak hele yarın bir geçsinde o zaman bakarız tamam mı dediği an Zafer amcası
Arkasından seslendi kızım diye babanın ailenin ne demek olduğunu iyi bilen Kader baba
Demedi ama hızlı bir şekilde masadan kalktı ve sarıldı baba demesi gereken adama en
Sonunda geldiniz bu kadar uzun süreceğini tahmin edememişti Kader ama sürmüştü işte
Bu kadar acil olan ne kızım bizi çok korkuttun fena mı polislerden kurtuldunuz ama doktorlara
Yakalandılar dedi Cesur Kader güldü evet aynen öyle oldu Hüzün anne gelmedi değil mi peki
Ağabeyim gelmesinler daha iyi gelmediler ama seni çok merak ediyorlar yarın öğlen gelebilirler
Hayır gelemezler dedi Olgun belli oldu tedavinin nasıl ilerleyeceği Zafer beyle konuşmamıza

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder