17 Ağustos 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem



  • 27. Bölüm


İçinde hatta Kader'in odasının önündeydi
Zafer bey gir anlamında başını salladı ve
Hemen girdi Doğada Kader yorgun bir
Yüz ifadesiyle güldü hem bana karım diyor
Hemde beni bırakıp gidiyorsun sen nasıl o
An uyanıktım seni duydum diye hemen söze
Girdi hım tamam özür dilemiyorum çünkü
Sana bir sürpriz hazırladık Yiğit amcanla ve
Ne olduğunu biliyorsun zaten ama seni
Bekliyorlar sevinç çığlığı attı Kader bağırma
Dışarıdaki herkesi telaşlandıracak sın koşup
Gelecekler sakin ol hem yeni ameliyat oldun
Biraz sabret iki haftaya kadar buradan çıkar
Ve kavuşursun onlara hayır ben hemen gitme
Taraftarıyım hem benim bir şeyim yok dedi
Ve çığlık attı varmış tamam sustum dediği an
Kapı açıldı ve Ateş içeri girdi neden bağırıyor
  O dedi Kaderden için buradan çıkmak ve
Evime gitmek istiyorum da ondan hem sen ne
Diye geldin ben iyiyim git Sevda çiçeğimizin

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder