25 Ağustos 2013 Pazar

Beşinci Hikayem



  • 51. Bölüm


Ben götüreyim Olgun beyin yanına eğer
Bana bir şey olursa önce kendinize son
Olarak da Doğaya dikkat edin ben o
Adamı seviyorum çocuğu yanlış anlama
Olmadıysa aramızda o da beni seviyor
Ölecek kadar mı bilmem ama kendisine
Zarar vermeye çalışabilir bak baba plan
İçin çok erken olduğunu söylersin eğer
Üç günde benim için artık normal odaya
Alınabilir sözünü duymazsanız tamam mı
Tamam ama kızım neden bu kadar
Endişeli sin ilaçlar çok ağırda ondan dedi
Kader tamam kızım sakin ol sen o çocuk
Bana emanet hadi yarım saat geçmeden
Seni götürmeliyim canım kızım asansöre
Bindikleri an babacığım dedi Kader sana
Bu güne kadar zor zamanlarımda baba
Dediğimi biliyorum ama yapamıyorum
İşte babamı hatırlıyorum çünkü annemi de
Hatırlıyorum son olaylardan önce biraz

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder