14 Ağustos 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem



  • 20. Bölüm


Onu hastahaneye götürmeliydi hayır senin gelmene gerek yok 
Ben giderim diyordu ağabeyine tabi ki ensesindeki darbenin 
Çok ilgisi vardı Doğa telefonu bana ver diye işaret etti Kemale
Bir şeyler söyledi ve telefonu kapattı işte bu kadar kelebek 
Seni ben götürüyorum ve ailenden kimse gelmiyor korkma 
Dedi nasıl başardığını sormuyorum biliyorum çünkü dedi Kader
Ve evden çıktılar hastahaneye vardıklarında önce ensesinin 
Tedavisi yapıldı daha sonra şekeri ölçüldü biraz yüksekti onun 
İçin ilaç verildi o ilaç bitene kadar beklemeleri gerekti bu arada 
Doktor şu ense olayını polislere bildirmişti bir anda Kader'in 
Odasını polisler sardı Kader neler oluyor dedi polislere karşı 
Asıl bizim size sormamız gerek bunu size bunu kim yaptı sizi 
Kim öldürmek istedi bize anlatın lütfen dedi Polislerden biri 
Doğa yardım et bana diye baktı karşısındaki koltukta oturan 
Adama ama Doğada bir şey yapamam ki anlamına gelen 
İşareti yaptı tamam o zaman her şeyi anlatırım bende dedi 
İçinden Kader ve anlatmaya başladı bitirdiğinde kendisi de 
Bitmişti anlattığınıza göre size tekrar zarar verebilirler onun 
İçin tutuklama emri çıkaracağım hemen dedi polisin biri bir 
Dakika bunun için onun şikayetçi olması gerekmiyor mu diye 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder