20 Ağustos 2013 Salı

Beşinci Hikayem



  • 35. Bölüm


Tamam işte genetik şeker hastalığına yakalanmış Kader
Tamam Doğa devam etme ben yoruldum sen anlatırken
Hem nerede benim ilaçlarım Levent bey beni öldürür
Yoksa hadi dediğimi yap yirmi dakika sonra geldi Doğa
Kader'in yanına oturdu birincisi bu hapı iç ikincisi yat
Tamam bunun daha önce araştırmasını yapmıştım ve iyi
Ama sen yapmasını biliyor musun evet hadi yat dedi ve
Uyguladı sonra yavaşça kalk Ozan yeter diye bağırabilirdi
Ama tamam sakin ol dayı dedi ve kazadan başlayarak her
Şeyi anlattı şimdide beyin ameliyatı oldum tamam mı Dayı
Bu adam yanımda olduğu sürece bana bir şey olmaz sen
Hiç meraklanma dedi ve sustu uyumak istemiyorum Doğa
İstiyorsun ama korkuyorsun deyince Ozan yine araya girdi
Nasıl yani kabuslar görüyorum bu aralar dayı o kadar
Beni düşünüyor ne yapsın bulduğu anda kaybetmekten
Korkuyor sen neler yaptın dayı yurt dışında okumaktan
Başka evlendin mi parmağında yada boynunda öyle bir iz
Yok ama evet evlenmedim dedi daha gencim benimle uğraşma
Ama seviyorum seni ailemden tek kalan sensin neyse ben
Odama çıkıyorum yarın okula gitmem gerek hayır gidemem

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder