21 Ağustos 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem



  • 37. Bölüm


Siz ne zaman dışarı çıktınız hem senin dışarıda
Ne işin var kelebek Ozan dayı aşk olsun bu
Kız senide mi kandırdı yok sen saatlerce
Gelmeyince yanıma indi ve evine gidip bakmak
İstediğini söyledi bende tamam birlikte gidelim
Dedim ve şimdi buradayız işte tamam neyse
İçeri geçebilir miyim artık ben telefonum açıyor
Hadi aç kapıyı o zaman dedi Doğa ve içeri
Girdiler lanet olsun unuttum nasıl olur ya bu
Neyi unuttun diye sordular dayısı ve sevgilisi
Zafer amcayı desem yeterli mi ya da eli sopalı
Kemal ağabeyimi Doğa güldü tamam birazdan
Orada oluruz de diye söyledi tamam o zaman
Dayı sende geliyorsun ama hayır ben o adamı
Görmek istemiyorum seni bizden benden sakladı
Onun için siz gidin gençler bende biraz gezer
Tozarım dedi ve güldü tamam bizde zaten üç saate
Döneriz benim bu adamla işim var birazda diye
Güldü Kader Doğa elindeki dosyaları masaya
Bıraktı ve evden çıktılar beni bırakma tamam mı

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder