18 Ağustos 2013 Pazar

Beşinci Hikayem



  • 29. Bölüm


Bana söz vereceksiniz buradan ambulansla çıkacaksınız
Arabayla gitmeniz tehlikeli olabilir onun için diyerek çıktı
Odadan Zafer amcayı çağırabilir misin lütfen dedi Doğaya
Tamam dedi ve çıktı dışarı Doğa ve Zafer beye içeri girin
Sizi bekliyor galiba sorumun cevabını da isteyecek sizden
Cevabım yok demeyin yutmaz gözlerinizden belli cevabın
Hadi içeri gir diye kapıyı açtı ve Zafer bey içeri girdi anlat
Bakalım küçük hanım ne istiyorsun istediğin şey olmayacak
Bizimle eve geliyorsun hayır evime gidiyorum hem seninle
Anlaşma yapmıştık on sekiz yaşımı doldurduğumda bana
Bir ev alacaktın ve ben orada oturacaktım hani bak işte
Seni masraftan kurtardım bu arada seni buraya onun için
Çağırmadığı mı biliyorsun ben büyüklerimin nasıl olduklarını
Bilmek istiyorum dediği an geçmişe ufak bir yolculuk yaptı
Senin dayım olduğuna inanmıyorum benimle aynı yaştasın
Hım ben tam on iki yaşındayım ufaklık dedi çocuk tamam
İşte sende çocuksun bende aramızda bir fark yok hem
Anne annem hiç hamile kalmamış ki evet doğru ben onun
Evinin önüne bir sepetle bedavadan geldim demişti çocuk
Ne yani bir dayısı hemde evlatlık bir dayısı mı vardı Zafer

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder