21 Ağustos 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem



  • 39. Bölüm


İstiyorum bende tek çocuk olarak büyüdüm onun
İçin kötü yanlarını fazlasıyla hissediyorum şimdi
Eğer seninde itirazın olmazsa iki çocuk yapalım
Diyordu Kader'e yolun ortasında yarı evlenme
Teklifi almıştı genç kız ne itirazı olsun ki sadece
Düşüp bayılabilirdi renginin değiştiğine emindi
Ama kırmızı mı beyaz mı olduğunu kestiremiyordu
Evet iki çocuk uygun benim içinde dedi Doğa'nın
Arkasından Doğa konuşmasına öyle dalmıştı ki
Kader'in geride kaldığını fark edemedi bile evet
Olur cevabını duyduğunda yanına baktı ama kimse
Yoktu yanında arkasına baktı hemen beyaz yüzüyle
Ruh halini almış ama kahkahalarla gülen bir genç kız
Vardı arkasında koşarak sarıldı ona ve kucağına
Alarak koşar adımlarla Zafer amcasının yolunu tuttu
Kader şu anki durumundan hiç şikayet etmiyordu
Ama ev göründüğünde indir beni dedi tamam ama
İyi olduğuna emin misin dedi Doğa ne var herkes
Kızarır diye bir şey yok ben böyleyim hem
Güldüğümü gördüğün halde bu kadar endişelenme

Kara İnci


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder