1 Ağustos 2013 Perşembe

Dördüncü Hikayem



  • 284. Bölüm


Neyse ki Selçuk ile tartışmadan bir haftayı geçirmişlerdi
Sonrasında dayanamadı ve Yetkin'i aradı Yıldız neden
Buradaydınız hemde birlikte diyerek sorusunu sormuştu
Yetkinde anlatmıştı neler olduğunu nasıl olsa biliyorsun
Diyerek ve tamam anladım kendine dikkat et demişti ve
Kapatmıştı telefonu neden öyle bir şey söyledim ki hem
O kıza neler yapmışlar ikisini de affetmeyeceğim dedi
Dışından o an Selçuk'un telefonu kapattığından beridir
Kendisini dinlediğini anlaması çok sürmedi çünkü kim
Ne yaptı da böylesin dedi Selçuk Yıldız fazla dayanmadı
Oturdu ağladı ve hayatında olan biteni kendisine zarar
Vermesini her şeyi anlattı Selçuk beni kurtar dedi sen ne
Yaptığının farkında değildin ama ben şimdi yanındayım
Korkma ve ilk defa öptü Yıldız'ı ne yapıyorsun demedi
Yıldız sadece karşılık verdi dur dediği an ikisi de durdu
Ne yapıyorsun demedi çünkü ikisi de farkındaydı ne
Yaptıklarının ben sana aşığım dedi Selçuk ne yani aramızda
Yirmi yaş varken mi hayır olamaz dedi Yıldız o zaman git
Sana bir malmış gibi davrananın ol dedi Selçuk tamam ne
Burada duruyorum ve kimsenin olmuyorum dedi babamdan

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder