20 Ağustos 2013 Salı

Beşinci Hikayem



  • 34. Bölüm


Yanında büyüklerim de var beni de çağırıyorlar ayrıca
Ayça hanım beni sürüklüyor onların yanına işte rahat
Bir nefes alabilirim on üç senedir bu rüyayı görüp
Kimseyle konuşamıyordum teşekkür ederim sana dedi
Kader bana bir bardak su getir ve yukarı çık hemen
Zaten geç kaldın öyle gülme senden çok onları
Düşünüyorum ben demesine kalmadı suyu geldi sağ ol
Dayı dedi Kaderde her şeyi öğreneceksin otur dedi
Ve karşısındaki koltuğu gösterdi bu benim iki gün önce
Tanıştığım sevgilim dayı dört kelebek dört unutma diye
Uyardı Doğa Ozan şaşardı nasıl oldu bu iş sonra anlatsam
Şimdi seni bulmuşken kaybetmek istemiyorum Doğa güldü
Sizden önce ben gideceğim hem bakın yeğeniniz on sekiz
Yaşında olmasına rağmen bu sene değil mi kelebek hastalık
Olmasaydı evet ama bir sene sonraya kaldı doktorasını alacak
Evet dayı üstün zekalı olduğum ortaya çıktı bende iki sene
İçinde benden iki yaş büyük adamın öğretmeni olacağım sakin
Ol biraz dayın bir nefes alsın tamam çocuklar ben iyiyim anlat
Sen Kader dedi Ozan ne hastalığı şeker dedi Doğa hemen
Ozan da annemde vardı teyzemde de vardı yani ailecek vardı

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder