29 Ağustos 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


63. Bölüm

Arkadaşımdı kaza olmadan önce ailesiyle
Taşınmıştı oradan ama benim izimi yani
Dayımı bulmuş ve beni almaya geliyor bu
Çocuk seni seviyor yani ama ben seni
Seviyorum o anladı beni gitmeden önce
Seninle evlenmek ve senide yanımda
Götürmek istiyorum dedi Kader tamam
O zaman ailem yarın burada olacak ve
Seni Zafer beyden isteyecekler anlaştık
O zaman hadi dedi ve düğmeye bastı ne
Onlar kendisini görüp duyuyor nede o
Kimseyi görüp duyuyordu gözlerini
Kapattı o yorgunlukla bedeni kendisi
Altı gün sonra uyandı Olgun odasında
Dosyalara bakarken gönül hanım içeri
Girdi uyandı doktor bey uyandı dedi
Tamam siz ben bir şey demeden ailesine
Haber vermeyin lütfen tedavisi devam
Ediyor çünkü tamam doktor bey dedi
Olgun yavaş hareket ederek Kader'in

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder