23 Ağustos 2013 Cuma

Beşinci Hikayem



  • 43. Bölüm


Çizmek için heyecanla günleri saymaya başlamıştı
Saatler önce o değil miydi ağabeyini sinir eden ben iki
Ay sonra evleneceğim dediği an hemde ama sonra işte
Sonrası biraz bulanıktı az sonra ne olacağını iyi bildiği
İçin butonu aramaya başladı neyse ki odada ki biri
Bastı kim bu demesine gerek kalmadan benim korkma
Diye tanıdık bir ses bu Cesur diye yanıt buldu hemen
Kader içinden dudakları kurumuştu ama kısık sesiyle
Seslenebildi hoş geldin dedi ilk önce daha sonra herkes
Nerede diye soracaktı ki Zafer amcalar karakoldalar
Doğa bey ise senin şu takım işini halletmeye gitti bana
Bakılacak sen kaldın diyerek güldü su verir misin biraz
Diye sordu Kader susamıştı ama o anda Levent bey ve
Asistanları girdi içeriye itiraz istemiyorum bir ay buradasın
Ve bir yere gitmek yok tamam mı o konuşmayı sil aklından
Dokuz ay şehrinden hatta evinden ayrılmıyorsun diyerek
Çıktı gitti su içebilir miyim bari size sorayım tabi ki dedi
Olgun Sedefte terlemekten ve ağlamaktan vazgeçin küçük
Psikologum ben diye ekledi Sedef tamam doktor hanım
Denerim dedi Kader yapması için elimden ne gelirse yaparım

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder