19 Ağustos 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem



  • 33. Bölüm


Çünkü Ozan'ın şey bizim çıkmamızı istiyor senin dinlenmeni
Benimde kalan işlerimizi halletmemi istiyor diyerek kolundan
Tutup çıkardı kendisini benimle gelin sadece kelebek'in odası
Temizdi benim evime gidelim orada daha rahat edersiniz evet
Ona kelebek diyorum o benim sevgilim çünkü bu lakabı çok
Sevdi çünkü demesen de olur delikanlı çünkü olanı biliyorum
Ama ben yorgun değilim ve yeğenimin yanında kalmak
İstiyorum diyebildi sadece tamam ama benim gitmem gerek
Yoksa beni topa tutar uyandığında on dakikaya en fazla yarım
Saatte gelirim ben diyerek evinin yolunu tuttu Doğa evine çeki
Düzen verdikten sonra gerekli olan şeyleri aldı Yiğit amcasını
Aradı Kader'in  durumunu ve son olan olayları anlattı Yiğit bir
Haftalığına şehir dışında olacağını ama daha sonra gelip
Göreceğini söyledikten sonra telefonu kapattı kırk beş dakika
Evinde kaldığına inanamadı ve kapıyı tıklattı Kader ağlamış bir
Yüzle karşısındaydı neler oldu burada demesine gerek yoktu
Sakin ol tamam kelebek dedi kucağına aldı Kader'i ve içerideki
Kanepenin birine yatırdı hayır sadece bir rüyaydı hem dayım
Nerede sen şimdi geldiğine göre oda burada bir yerdedir hani
Sana söylemiştim bahsetmiştim o günden şimdi onların yanında

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder