18 Ağustos 2013 Pazar

Beşinci Hikayem



  • 30. Bölüm


Bey olacağı buydu direkt konuya girseydim daha iyi olurdu
Diye söylendi Kader hatırladın değil mi evet diyebildi Kader
Büyüklerin için çok üzgünüm ama dayın burada yoktu dün
Haber verdim şu saatlerde inmiş olması gerek onun için biraz
Sakin ol inan neden sakladığımızı bende tam olarak çözmüş
Değilim ama seni kaybetmekten korktuk hepsi bu anlıyorum
Başka ne olabilir ki ama size de hak veriyorum tabi dayımın
Okulu yurt dışındaydı olanlardan haberi yoktu ya da beni de
Öldü biliyordu ama Kemal ağabey büyüklerimin bildiğini
Söylemişti Musa beye o da mı yalandı kısmen doğu kısmen
Yanlıştı haber alamadığımız doğruydu senin yaşadığını bildikleri
Yanlıştı on iki yılım yalanlara kurulmuş ta yeni haberim oluyor
Benim diyebildi Kader sonra tamam kızgın değilim kızgın olsam
Ne değişecek değil mi küskün de değilim ama arada bir ziyaret
Etmek isterim üçünüzü de çünkü on iki yıl boyunca bana bakan
Beni büyüten sizler diniz onun için sizden uzak kalamam parada
Kazanıyorum zaten öğretmenlik yapmaya başlayacağım üç ay
İçinde babamın ve sizin bana kullanmam için açtığınız paraları
Kullanmayı düşünmüyorum bile zaten her şeyimi siz karşıladınız
O paraya el sürmedim yani şu an bunu konuşmak istemiyorum

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder