16 Ağustos 2013 Cuma

Beşinci Hikayem



  • 22. Bölüm


Teşekkür borçluyum  ve tabi ki özür eğer o gün orada hızlı 
Hareket etmeseydim sana çarpmayacak ve hayatıma devam 
Edecektim ama böyle daha iyi oldu baksana hastahaneleri 
Çok sevdim ben sen olmasan da iki güne kalmaz yine 
Hastahane koridorlarına düşermişim baksana diye söyledi 
O anda kapı çaldı girin dedi Kader Yiğit amcası girdi içeri 
Kader kızım bu halin ne diyebildi sadece ve orada bulunan 
Bir koltuğa oturdu yavaşça Kader ağzını bile açmadı yorgundu 
Onun yerine Doğa her şeyi açıkladı Doğa uykum geldi doktor 
Bununla ilgili bir şey söylemedi onun için bir sorar mısın dediği
An Yiğit bey siz oturun ben sorup gelirim dedi ve odadan çıktı 
Annemi çok özledim biliyor musun dedi Kader bende özlüyorum 
Şu an onun gülen yüzünü görmek için neler vermezdim ama en 
Kısa zamanda senide alıp annemin yanına gideceğim kim ne 
Derse desin sen iki günde hayatımın merkezi oldun beni 
Değiştirdin yanlış anlama ben kötü biri değilim sadece birine 
Değer verdim bu değeri aşk sandın diye sözünü kesti Kader 
Evet onun için ailemden uzak duruyordum diye sözünü 
Tamamladı kapı çalmadan birileri girdi yine ama bu sefer
Korkmadı Kader doktor olduğunu biliyordu çünkü ama hem doktor 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder