29 Ağustos 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


62. Bölüm

Başladı Kader biliyor musun beni kim aradı
Yoksa Güven mi aradı o nerelerdeymiş beni
Ah pardon seni neden aramamış ben öldüm
Çünkü güldü biliyor mu durumu evet ve
Kararlı seni almaya gelecek yeni bir hayata
Başlayacaksın benimle ve onunla hayır ama
Olmaz ki Doğayı bırakmam ben o da beni
Tamam ondan haberi var ben anlattım hatta
Tamam o nasıl mutlu olacaksa öyle olsun
Dedi ama seni buradan alacak yani yirmi
Güne gidiyoruz tamam dedi Kader Doğa
Sen ailene hemen söyle yarın ya da en geç
Öbür gün gelsinler hemen karın olayım
Yoksa elinden alacaklar beni dediği an
Bu ne demek oluyor Ozan dedi Güven
Geliyor oldu mu nasıl neden dedi Zafer
Hüzün sekiz yılın acısı çıkacak desene
Dedi aynen öyle Hüzün anne dedi
Kader hey burada bende varım anlatın
Dedi Doğa Kader o benim mahalleden

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder