22 Ağustos 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem



  • 41. Bölüm


İki ay sonra nişan bir ay sonrada düğün ne var ki
Bunda ne mi var kimse benden izin almadı ama
Ne yani kardeşimi hemen vermem mi isteniyor
Hayır asla olmaz çelimsiz bu oğlana asla dedi
Kemal arkadan ağabeyimde geldi yaşaşın diye
İçinden geçirdi Kader o an telefonu çaldı başka
Bir melodiyle Kader neşe ve hüzün ile doldu
Birden arayan takım arkadaşlarından biriydi
Bir dakika izin verin bana dedi ve salondan uzak
Bir nokta buldu ne var Ilgaz sorun ne hayır
Gördüğümde turp gibiydi ne yani bul bana ne
Hem beni ilgilendirmiyor hayır yanında mı o
Anlamalıydım açmamalı hayır asla ne olmaz bu
Şantaj korkum olsa evinde olmazdı bu olay ne
İşi gelmiyorum hocayla konuşur hallederim bana
Ne verme hayır gelmezsen öldürürüm seni diyen
Bir ses öldür ben zaten öldüm hayır bunu
Yapamazsın hocadan nasıl haberin oldu senin
Kader duyduklarıyla telefonu ağlayarak kapattı
Hemen polisi aradı ve tehdit edildiğini ne yapması

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder