28 Ağustos 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem



  • 59. Bölüm


Bir şey olmaz bana baba dedi içtenlikle
Kader tamam o zaman çıkıyorsun yani
Bu gün hayır baba anlatmadı mı sana
Olgun bey on gün daha buradayım dedi
Kader tamam o zaman bekleyenler var
Ama dışarıda biliyorum onları buradan
Al ve daha önce yattığım kata çıkar dedi
Daha sonrası için benden yada Olgun
Beyden haber beklesinler baba neden
Yaptın bunu kendine ne dediğimi anladın
Sen bir daha sakın oraya gitme tamam mı
Benim için bile gitme tamam kızım dedi
Ve odadan çıktı Zafer beyi görünce
Şaşırmayan bir tek Doğa vardı ne oldu ne
Dedi diye sordu hemen biliyordun değil mi
Kader'in bana neler söylediğini  evet
Tahmin ediyorum sadece ne olacaktı ki
Bende yanına girmek istiyorum dedi
Olgun seni görmek istiyor zaten ama ben
Bunun doğru olup olmadığına karar

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder