26 Ağustos 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem



  • 54. Bölüm


Evin yolunu tuttu Zafer beyde önce o lanet
Evin yolunu tutu kızının burayı hatırladıktan
Sonra kendilerinden uzaklaştığını biliyordu
Onun için sevmiyordu bu evi telefonunu
Çıkarttı tam Ozan'ı bulmak için birilerini
Arayacaktı ki telefon çaldı ve olanlar oldu
Şimdi ise yeter dayanamıyorum diyordu
Kader'in iç sesi bu kadar zor olacağını
Bilmesine rağmen canı fazla yanmaya
Başladığı an yeter diyesi gelmişti ama sustu
Doğa için doğacak çocukları için babasının
Yapmasını istediği şeyi yaptı dayandı çalıştı
On saattir burada olduğunu çok iyi biliyordu
Ailesinden kimsenin gelmeyeceğini de ama
Ben Doğa'mı çok özledim prensimi sevgilimi
Her şeyimi özledim ben buradan yetmiş iki
Saat dolmadan çıkamam herhalde o zamana
Kadar burada patlarım sıkıntıdan ben biri
Gelsin yanıma tamam dünkü sözlerim dünde
Kaldı gelin yanıma ama hadi diyerek sesli bir

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder