27 Ağustos 2013 Salı

Beşinci Hikayem



  • 55. Bölüm


Söylemiyordu bunları benim en iyi özelliğimden biride 
bu diyordu içinden şimdi gözlerimi umup uyuyacağım 
dedi ve yaptı dediğini yarım saat uyudu uyandığında 
bir Kişi ona sesleniyordu hey buradayım tam karşında 
bak bana diyordu tam karşıya baktığında Olgun'u 
gördü ve tamam hoş geldin de ne güzel uyuyordum 
ben ya bu arada senden bir şey isteyebilir miyim 
biliyorum ben gelmesinler dedim ama sıkılıyorum 
burada ailemi arada gelsinler sohbet edeyim onlarla 
sıkıntım geçer dediği an Olgun tamam ben şimdi 
hemşireye haber veririm dediği an bu arada ben 
seninle asıl burada on gün kalacağını haber vermek 
için gelmiştim yani dokuz günün kaldı dedi ve 
uzaklaştı tamam sağ ol dedi Kaderde Olgun gitmişti 
pencerenin arkasından uzaklaşmıştı Kader sevinse 
mi üzülse mi bilemedi birini görmek o kadar iyi 
gelmişti ki ah bir de bağrılar olmasa diyordu 
içinden dayan Kader kızım dedikçe bedeni ona 
direniyordu Kaderde boş verdi ve bedeni istediğine 
Kavuştu ve tepkiler vermeye başladı artık zaman  

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder