10 Aralık 2013 Salı

Telefondaki Ses 5


“Sen bile silindin. Şu an pabucun dama atılıyor, yetiş.” dedi Kara İnci ve telefondaki ses:
“Susun bakayım geçin içeri.” 
“Yok ne daması? Dam yok ki bizde.” dedim ben.
“Telefonunu açsana.” dedi bir ses.
“Açayım.” dedim bende.
“Olur ama demeden açtın ha ben varım ya dam yok diyorum dinle beni açtım bile söyle diyorsun sen sus dedin bana gıcıksın sen.” dedim bende.
“Ya bunun bir ağabeyi var ee diyorsun o an onu dinleyip hüzünleniyor ama seviyor onu hem de o dj.” diyor 
“Ne yani?” diyorsun 
“Bende gazeteci olacağım. Yazar yaparım onu. Bak söyle ona dinlemesin.” diyorsun.
“Hem yasak bölgeler değil miydi onlar?” diyorsun.
“Ama…” diyor telefondaki kız ses.
“AMASI yok. Sus artık.” diyorum bende. 
“Dj kafayı takmış durumda bazı şeyleri özlüyor hatırlamak canan hanıma yaramıyor.” dedi bir ses.
“Bende tam üzerine bastın kaldır ayağını.” Dedim.
“Tavsiye istemiyor ama ağabeyine sormaya can atıyor.” 
“Bana mı?”
“Yok hani senin pabuç yok ya ondan.” dedi ses bende güldüm. 
“Doğru kızayım ona bak sen sorayım belki anlatır.”
“Anlattı ya. Hafızası kıt kişi hatırlamıyor anlaşılan. cadı neyse devam edeyim emeline ulaşabilir.” dedi. 
“Biliyor musun yazarım çünkü bugün fark etmiş hiçbir iz yokmuş onlardan cadı yazarımın dediği gibi gıcık mısın sen? Cevap versene hatırlıyor musun ??? Dur ama sen hastasın kıyamam. Az önce kustu cadım benim yat uyu. Sen gittttttttttt. ya bak sana kızmamızı istemiyorsan, sus banlar seni yazarım sakin ol.” dedi kara inci 
“Ne oluyor?” diye sordum bende kara inciye. 
“Yok birazdan başıma üşüşecekte ondan hayatla benim antlaşmamı bunlar yüzünden bozdu zaten. Sakinleşmesini istiyorum o kadar.” dedi kara inci. 
“Yetiş yazarım elden gidiyor lakabın umurumda değil şimdi yazarımın sakinleşmeye ihtiyacı var git ve dinlen sen biz ikimiz sakinleştiririz olmadı eline yelpaze veririz nasıl olsa benim antlaşmamı da bozdu hayatla.” dedi Kara İnci.
“Sen git.”


Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder